Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Har du fået det hele med?

Levering og Fragt

🌸 Jeg mangler en vare i min ordre eller jeg har modtaget en forkert vare.

Det beklager vi meget! Du bedes hurtigst muligt kontakte
vores kundeservice på info@Bettyboo.dk, og så skynder vi os at
få eftersendt din vare, hvis den stadig er på lager og ikke er blevet solgt.
Ellers refunderer vi selvfølgelig beløbet for den manglende vare.

🌸 Jeg har ikke modtaget min ordre?

Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har
modtaget din ordre.

Når du har lagt din ordre, modtager du kort efter en
ordrebekræftelse. Når vi har pakket varerne og din pakke er afhentet, modtager
du endnu en mail med track og tracenummeret til din pakke, som du kan spore på
fragtfirmaets hjemmeside.

Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn
og adresse. Hvis du ingen ordrebekræftelse har fået, har du mon oplyst forkert
mailadresse?

Tjek om du har bestilt en vare, som er ”PREORDER”. Hvis du
har bestilt en vare, under forudbestilling, så sendes din ordre først, når
denne er hjemme.

Har du handlet under et af vores UDSALG eller BLACK
FRIDAY
, skal du forvente lidt længere leveringstid. Hvis ovenstående
punkter ikke er problemet så send os endelig en på: info@Bettyboo.dk

🌸 Kan jeg hente min ordre hos jer?

Ja – du er altid meget velkommen, til at lave en weborder og
afhente i butikken. Der er der også mulighed for at prøve varen når du er her.
Du vælger blot "afhent", når du skal vælge forsendelse. Du modtager
en sms, når din ordre er klar til afhentning 😊